Minu foto
Nimi:

31.7.06

Koostöö

Hommik algas sellega, et taevas polnud ühtki pilve ja päike oli kõrgel. Oli aimata lähenevat kuuma päeva. Hommikul läks ära ka meie UNDSS-i pealik Amjad. Ta suunati ... .Täna avas ka oma kontori meie naaber. Tulid hommikul siia ja jätsid endast igati hea mulje. Ootasime ühte küsimust ja siis see tuli - kas nad tohivad siin lõunat sööma hakata. Siinkohal tekkis kahe eri organisatsiooni vaheline rahaprobleem, söökla on ühtede aga süüa tahavad teised. Konsulteerisime Geiriga ja lubasime, et esimesel päeval, edasi vaatame toiduvarude pealt. Jutt jäi, et 5-6 inimest tuleb. Saime oma esimesed vitsad rahvusvahelises koostöös, lõunale tuli täpselt poole rohkem sööjaid, kui lubasime. Homsest nad siin enam ei söö ja ma vist ei osta nende jõulukaarte ka enam. Päev oli jällegi palav 35 kraadi varjus. Kogu selle aja, mil neid ridu kirjutan hingab mulle kõrva üks ülisõbralik laagrivalvur, kes tuli vaatama kuidas meil läheb. Ma vähemalt loodan, sest ma ei saa nende keelest aru. Igaljuhul on ta mu kõrval ja vaatab, kuidas trükin. Talle pole vist õpetatud, et üle õla lugemine pole viisakas aga ega ta vist aru ka ei saa, mis siin kirjas.