Minu foto
Nimi:

28.10.10

SIMEX


Avastasin uut tüüpi ärkamise meetodi, mida vihata. See on laua all ja esimesena mõeldes oma koerale, kes magab ilmselgelt minu kohapeal voodis. Nii aga paraku see hommik algas. Harjutus jätkus hommikul 0630 ja esimesed olid muidugi need, kes eelmisel õhtul varakult ära kukkusid. Esirinnas meie Mehhiko USAR pealik, meik näos ja nokamüts peas. Õnneks oli meie meeskonna juhil väga hea arusaam meie võimetest ja ta kasutas mind ainult kahjude hindajana väljas. Olin omas elemendis j anautisin Sveitsi loodust, uni oli muidugi jube. Imekombel läks harjutus kiiresti, vaatamata oma tüüpilistele elementidele, mis on mulle liigagi tuttavad. Õhtul oli plaanis ametlik õhtusöök Lausanneis, unevõlg oli selleks hetkeks asja niikaugele ajanud, et mingit entusiasmi ei olnud. Menüüs oli kohalik vein ja fondüü. Polnud seda enne kunagi söönud ja tundus eksootiline. Süüa õhtu otsa juustusaia pole just tüüpiline Eestis. Õhtu lõppes kohalikus stiilis, järsku öeldi, et 5 minuti pärast peab olema plats puhas. Derrick tegi nalja, mis läheb ilmselt minu top kolme, ei viitsi sellest siin pikalt rääkida. Küll aga niipalju, et sellesse olid segatud kaks tuletõrjujat ja üks Belgia arst (vanem härrasmees). Usun, et ei pea just kaua mõtlema, kes selles naljas kannatajaks jäi. Enne hotelli minekut käisime sama katedraali tornis, kus nädalavahetuselgi.