Minu foto
Nimi:

29.11.11

Graniit

Rootsi on graniidi peal ja praegu on mulje, et graniidi peal on ka graniit. Oma erialaselt taustalt olen ma Rootsi Kuningriigi toode. Väga selgelt on meeles esimesed kursused Skövdes. Nüüdseks on see kool suletud aga mälestused jäävad, olen seal veetnud vist kokku kaks kuud aga võib-olla rohkem. Revinges olen ma esimest korda ja tuleb tunnistada, et pärast mõningast vahet Rootsis õppimisele, tundsin ennast koheselt nagu kodus. Kõik on sama moodi nagu Skövdes, alates aastast 1996. Alates arvutist ja printerist ühika koridoris, jätkates sama lõhnaga, samade vildikatega klassis, kell 1020 kohv koogiga, kell 1520 kohv koogiga, isegi piima automaadid sööklas on samad. Meenus ka see, kuidas lõdva randmega nendest otse piima kohvi peale lasta.
Kursuse päev iseenesest oli karm. Väga pikk j aväga palju uusi asju. Imelikul kombel oli ära ka ametlik õhtusöök, tavaliselt on see viimasel õhtul. See toimus Lundis. Rootsi on kuulus oma alkoholi hindade poolest. Enne õhtusööki istusin Alessandroga ühes õllekas ja jõin 62 SEK-i maksvat õlut, ei olnud julgust arvutada, mis see Eestis maksaks.