Minu foto
Nimi:

6.3.07

Hommikukohv


Asjad Neuhausenis on hästi, väljaarvatud kohv. See on tõeliselt lahja ja isegi lurr on selle kohta palju öeldud. Huvitav, milles on asi, et sakslased sellist asja joovad, ja mis kõige hullem, kohviks nimetavad. Täna öösel tuli SMS teatega, et Indoneesias oli maavärin. Huvitav asjde kokkulangemine, eelmine kord, kui siin olin, siis oli maavärin Pakistanis, mis minu jaoks lõppes nagu lõppes.
Õppetöös jätkub info töötlus, tõeliselt vajalik teema, mis on serveeritud väga huvitavalt. Tänud Wolfgang!!! Hästi mõjus ka telefonikonverents Boliiviaga, kus on hetkel käimas üleujutus ja ühtlasi ka EL missioon. Pärast lõunat selgus, et Poola on päästetud ja edasi suundume Ukrainasse. Rühma tööna pidime esitama Venemaa, Valgevene ja Ukraina "köögi poolt". Olime Jouzase ja Intarsiga hinnatud infopank.
Päeva jooksul uurisin ka tiba kohvi ja selle kanguse kohta ja sain niipalju targemaks, et see on väga normaalne kohv siinkandis. Vot nii!
Õhtul on ka väike tuur Stuttgarti, mis on klassis istumisele väga heaks vahelduseks. Nats aega tagasi saabus ka Jevgeni. Stuttgart on täitsa kena linn. Tuiasin kahe sakslasega niisama ringi ja istusime ühes väga klassikalises õlletoas. Proovisin õlut, mis on segatud coca-colaga, ei saa aru, miks nad seda teevad. Muidu on sakslased mulle meeltmööda, kuigi jah, mõnikord teevad nad imelikke asju. Terve õhtu sain neile rääkida meie riigi ajaloo keerdkäikudest ja nemad mulle Saksamaa eri paikadest. Peter oli Berliinist ja Jonas kohalik Stuttgartist.