Minu foto
Nimi:

2.10.09

Elamused


Üritus hakkab läbi saama. Lasin kõik oma arved THW-le saata ja liikusime koos Ericu ja Rauliga Hampshire Päästeteenistuse peakorterisse head aega ütlema ja transporti otsima, mina lennujaama ja nemad Londonisse. Kontoris valitses paras segadus, selgus, et UK USAR meeskond ei saa kuidagi lendu, sest lennuk on katki. Ei tahtnud seal väga jalus olla ja nii saimegi kohe bussi koos juhiga. Tony oli jälle rattas ja ühtlasi ka raadio eest, nii jutukat inimest pole ma veel iial näinud. Ütleks, et meil vedas meeletult, kuna mul oli lennukini aega ja jänkidel polnud kuhugi kiiret, siis viis ta meid Stonehenge ja Windsori lossi vaatama. See oli tõeline elamus, kuigi Stonehenge purustas mu fantaasiapildi, ta pole nii suur nagu arvasin. Windsori lossi otsides sõitsime läbi Etoni, mis oli täis mustades ülikondades sealse eliitkooli õpilasi. Hästi kahju oli neist poistest, nad olid täpselt tõsiste täiskasvanute minivariandid. Ei rakulkasid, õngesid, lõhki kukutud põlvi ege legosid. Laske lastel olla lapsed ja koertel koerad.