Minu foto
Nimi:

23.9.09

Tehnoloogia vangid

Palju veidrat on nähtud aga seda, mismoodi meeskondadele nende tööülesanded kätte jagati, nägid minu silmad küll esimest korda. Meeskondade juhid kogunesid ühte ruumi, kus oli ekraan. Info antigi EL meeskonna poolt läbi videokonverentsi. Issand kui ebareaalne katastroofi olukorras, kus esimesena kaob elekter. Loodan väga, et selline lähenemine ei aja juuri.
Õnneks said poisid varsti liikuma ja mul suur mure kaelast ära, jäime laagrisse ainult paari inimesega. Ilm oli fantast ilus, nagu suvi. Kuna meeskonna juhid jäid kõik laagrisse, siis lõime seal UK eestvedamisel omamoodi staabi, sest kellegile ei mahtunud pähe, kuidas hollandlased arvasid, et kõik külalised teavad siinset süsteemi. Samas esitasime ka palve lisa tualettide hankimiseks. Imelikul kombel oli laagris, kus elas ca. 400 inimest ainult 8 vetsu. HÜGIEEN HOLLANDLASED!!!!!
Õhtuks kui meeskond vee pealt tagasi jõudis, sain teada, et ühe paadimootori elektrisüsteem on läbi põlenud. Valida oli, kas oleme miinus ühe paadiga, mis tähendanuks, et osa poisse ei saa õppusel osaleda. Mulle see variant ei sobinud. Hakkasime otsima võimalust reservmootori monteerimiseks. Esmakordselt märkasin, et seltskond ei ole valmis otsusteks ja tegudeks põllul, kus puudub töökoda ja tööriistad. Mootor jäi vahetamata ja minu hinnangul saamatusest. Kõige tipuks kadusid ka ühe minibussi võtmed. -1 paat ja -1 buss (kuigi õnneks leidusid bussile ka varuvõtmed).
Päeva pluss oli see, et raadiamatöörid tõid tagasi raadiojaamade akudelaadija, nüüd töötas see otse autoakult - ainult.