Minu foto
Nimi:

29.9.07

Tallinn sai omalajal Lübecki linnaõiguse. Kuna aega oli laialt käes tegime tiiru selles vanas hansalinnas. Ettevõtmist segas lausvihm aga meie leidlikusel ei olnud piire, ostsime vihmavarjud. Vaatamata kõvale vihmale alanes eile alanud veetõus silmnähtavalt. Tuiasime ringi ja klõpsisime pilte teha. Lübecki kesklinn asub kanaliga piiratud saarel ja on väga ilus. Uskumatu tundus kesklinnas kalameeste hulk kanali ääres ja veel uskumatum tundus saak, mida nad said. Praktiliselt iga viskega tuli kala ja mitte mingi väike, vaid igati korralik kala.
Lõunast jätkasime kabiinis rostocki poole liikumist. Reis viis meid endise Ida-Saksa aladele. Tugevalt oli tunda siinset ülesehitusprotsessi, igaljuhul autobahn rataste all oli kohe väga uus. Hoog oli suur ja kusagil kella 1600 olime Rostocki sadamas. Ees ootas 10 tundi asfaltplatsil ootamist. Õnneks leidsime kohe üles ka Austriast saadetud kollase tuletõrjeauto, üks suur mure sai lahendatud. Algatuseks käisime poes, huvitav on see, et poed (3tk) on soomlaste või rootslaste käes. Kuidas küll sakslased seda lubavad? Kõik 3 poodi on tugevalt alkosuunitlusega ja mõeldud turistidele. Ühe ees seisis ka buss, mis oli kohale toonud terve hunniku väga vanu inimesi, kes kõik reipalt kärakat ostsid. Meil oli huvi millegi söödava järel ja seda me ka leidsime. Poes oli ka pisike kohvikunurk ja seal oli kaks Soome rekkameest, kes jõid Karjala õlut. Ainult soomlased on nii lollid, et joovad Saksamaal, kus on kindlalt parimad õlled, oma kodust solki.
Jube ootamine kabiinis, seejärel pileti check, Innari kolimine teise kabiini ja jälle ootamine.