Minu foto
Nimi:

21.6.12

Laps lauas

Hommik algas veidralt, meie autojuht kinkis mulle pudeli cha.cha´t. See oli pudeldatud kusagil mujal, kui tehases. Jook paistab selge ag aeks näe, kas seda ka proovida julgen.Täna sain siis lõpuks teada, miks m ategelikult siia tulin Asi sai selgeks pärast lõunat, kui esitasin ettekandeid INSARAG-ist, kokku ca. 3x60 min. Teha seda inglise keeles, see oli väsitav. Kuulajaid oli kokku 34 ja kõik väga erinevatest Gruusia instantsidest. Ilmselgelt oli näha, et osadele oli Tedi loeng igav ja osadele minu oma. Saime päeva õnnelikult õhtusse ja tuleb tunnistada, et suht hästi. Pärast koolituspäeva jäi aeg avedeleda hotelli välibasseini serval ja päevitada.
Olime kutsutud ka õhtusöögile, mille võõrustajaks kohaliku päästesüsteemi juht. Ted ütles enne ära sõitu hotellist, et midagi suurt on tulemas. Palusin jumalaid, et see elus entsüklopeedia seekord eksiks. Meie seiklus algas siksimisega Tbilisi tipptunni liikluses. Õnneks kandis meie auto spetsiaalnumbrimärke ja meile oli lubatud märksa rohkem, kui teistele. Suur ime meie jaoks oli see, et avariisse ei sattunud. Seda imet on tegelikult ennegi juhtunud. Õhtusöögileolid kutsutud nö. tähtsad mehed. Kõik käis Gruusia stiilis. Toost toosti otsa ja mis seal salata, ütlesin ka toosti. See oli selline, et kõik grusiinid lau ataga vaatasid mulle mõistvalt otsa ja noogutasid päid. Õhtu jook oli chacha. Toidukordasid toodi lauale selline hulk, et taldrikud olid teineteise peal. Itaallased ei tea ilmaski, mis on söömine. Õhtu lõppedes võisin maailmale öelda, et olen viina võtnud koos endise Gruusia kriminaalpolitsei juhiga. Tulles korra tagasi seltskonna juurde, siis väärib märkimist ka kaks USA rahvuskaardi meest, kes seltskonnas istusid - väga lahedad kujud. Nendega seoses meenus mulle mu enda koostöö rahvuskaardiga Islandil. Nukrus puges hinge, sest siis olid mu kõrval sellised kujud nagu Rax, Mäki, Lasso ja veel tölle, kellega koos oli kõik võimalik.