EST-SWE-GER
Varasemalt oli Soome, kus sai käidud kiiretel tööreisidel, nüüd kipuvad meie sõidud Kesk-Euroopasse, kus käime kiiretel ja lühikestel asjaajamistel. Seekord oli asja Saksamaale Karlsruhesse. Linna, mis on poole tunni kaugusel Prantsusmaast ja milles asub "Metz" redelauto tehas. Üle pika aja kasutasime rendiautot, sest see tuli odavam, kui Frankfurdist rongisõit. Rongi kahjuks rääkis ka Saksamaal arenev vedurijuhtide streik. Üli tobe oleks lennata kohale, tõdeda, et rongid ei sõida ja samatargalt koju tagasi tulla. Seekord tuli autobahnil olla kõigest 150 km. Saksamaale oli saabunud väga ilus ja värviline sügis. Ilm oli võrreldes Eestiga super soe ja ilus. Meil muidugi oli kaasas väga talvine riietus, mis tundus lausa tobe. Metzis töötasime koos Steffeni ja Xeniaga läbi Eesti tarbeks mõeldud redelauto tehnilise spetsifikatsiooni. Riigihange on avatud ja dokumentide ettevalmistamine distantsilt tiba keeruline. Siit ka meie sõidu eesmärk. Kolme tunniga oli paberipakk üle vaadatud ja mis seal salata, üle pika aja ei olnudki hankedokumendid väga keerulised.
Õhtul istusime Karlsruhe kesklinnas ja sõime Steffeniga õhtust. Tal helises lakkamatult telefon, ka pärast tööpäeva lõppu. Suurtegijate elu ei ole kerge. Karlsruhe on muid ehuvitav linn. Kesklinna tänavad on projekteeritud selliselt, et need ristuvad lossi kohal. Tulemuseks on see, et praktiliselt kõikidest tänavatest avaneb vaade lossile. Väga huvitav lahendus.
Õhtul istusime Karlsruhe kesklinnas ja sõime Steffeniga õhtust. Tal helises lakkamatult telefon, ka pärast tööpäeva lõppu. Suurtegijate elu ei ole kerge. Karlsruhe on muid ehuvitav linn. Kesklinna tänavad on projekteeritud selliselt, et need ristuvad lossi kohal. Tulemuseks on see, et praktiliselt kõikidest tänavatest avaneb vaade lossile. Väga huvitav lahendus.
<< Home