IEC SEEBA THW
Lennukitel on kombeks startida hommiku varajastel tundidel. Nii ka seekord, lend läks hommikul 0700, mis tähendas 0445 ärkamist. Sihtkohaks Saksamaa ja eesmärgiks olla tehniline vaatleja THW SEEBA meeskonna klassifikatsiooni harjutusel. Sain jah ootamatu kutse sellise üritusel osaleda ja mis seal salata minusuguse jaoks on see suur au. THW on nimelt üks Euroopa suurimaid ja paremini toimiv meeskond, kellel nüüd INSARAG klassifikatsioonieksami aeg käes.
Lennutajaks oli seekord KLM ja koik sujus suurepäraselt, ei mingit hilinemist. Onneks oli kova uni ka ja lend Amsterdami läks magamise tähe all. Shipolis istusin ca. 6 tundi ja ootasin järgmist ohusoidukit, mis Bremeni poole lendaks. Suur ja väga tüüpiline rahvusvaheline lennuväli, isegi toitlustuskohad on koikjalt tuttavad.
Vahetult enne lendu kohtusin Per-Andersiga Rootsist, tal oli sama teekond jalgeall. Per-Anders, kes on omaala andekas tegija ei töötagi enam Rootsi Päästetenistuse heaks. Ta sattus vastuollu sealsete reformijatega ja otsustas lahkuda. Ükski kunstnik pole kuulus kodumaal.
Bremenis maandumine oli vaevaline, sest tuul raputas seda väikest lennukit ikka jubedalt. Onnelikult kohal liikusime Bremenist ca. 50 km kaugusel olevasse Hoyasse, kus asub üks kahest THW koolist. Siin hakkab ka harjutus olema. Kohtusime ka teiste tehniliste vaatlejatega ja enamus neist olid tuttavad juba ammustest aegadest. Esindatud on Louna-Aafrika, Island, Araabia Ühendemiraadid, Holland, Inglismaa, Türgi, Rootsi ja Eesti. Saksamaale omaselt on igas voimalikus kohas ollekas, ohtul istusimegi kooli bierstubesse ametlikule ohtusöögile koos Clausiga Neuhauseni koolist. Arutlesime teemadel, millest üks oli huvitavam kui teine. Öö saabus kl 2300, sest koik olid reisipäevast väsinud.
Lennutajaks oli seekord KLM ja koik sujus suurepäraselt, ei mingit hilinemist. Onneks oli kova uni ka ja lend Amsterdami läks magamise tähe all. Shipolis istusin ca. 6 tundi ja ootasin järgmist ohusoidukit, mis Bremeni poole lendaks. Suur ja väga tüüpiline rahvusvaheline lennuväli, isegi toitlustuskohad on koikjalt tuttavad.
Vahetult enne lendu kohtusin Per-Andersiga Rootsist, tal oli sama teekond jalgeall. Per-Anders, kes on omaala andekas tegija ei töötagi enam Rootsi Päästetenistuse heaks. Ta sattus vastuollu sealsete reformijatega ja otsustas lahkuda. Ükski kunstnik pole kuulus kodumaal.
Bremenis maandumine oli vaevaline, sest tuul raputas seda väikest lennukit ikka jubedalt. Onnelikult kohal liikusime Bremenist ca. 50 km kaugusel olevasse Hoyasse, kus asub üks kahest THW koolist. Siin hakkab ka harjutus olema. Kohtusime ka teiste tehniliste vaatlejatega ja enamus neist olid tuttavad juba ammustest aegadest. Esindatud on Louna-Aafrika, Island, Araabia Ühendemiraadid, Holland, Inglismaa, Türgi, Rootsi ja Eesti. Saksamaale omaselt on igas voimalikus kohas ollekas, ohtul istusimegi kooli bierstubesse ametlikule ohtusöögile koos Clausiga Neuhauseni koolist. Arutlesime teemadel, millest üks oli huvitavam kui teine. Öö saabus kl 2300, sest koik olid reisipäevast väsinud.
<< Home