Minu foto
Nimi:

9.5.10

Newcastle-UK


Eelmisel sügisel Hampshires sõlmitud tutvus on leidnud järje, olen oodatud Inglismaale, Tyne ja Weari, teemaks USAR maailmas 3 aastat vana nähtus, metallkonstruktsioonide lõikamine leegiga. Olen ilmselt esimene päästeala töötaja Eestis, kes selle teemaga kursuse vormis kokku puutub. Kogu see üritus sai teoks tänu Barryle, kes on selleala juhtiv spetsialist kogu Inglismaal ja mul on au seda spetsialisti hästi teada. Üks asi veel, kogu üritus tuli kätte tasuta va. lend.

Lennuga seekord jamasid ei olnud, liin Tallinn-Kopenhagen-Newcastle toimis suurepäraselt. Väike hirm tekkis koti pärast, sest Taanis oli lennuki vahetamiseks 40 min. aga kõik läks hästi, Vana Hall jõudis Newcastle´isse. Lennujaamas olin natuke aega tollis kinni aga tunda oli, et neil oli olnud igav päev ja küsimusi esitati, ilma suurema huvita vastuste kohta. Vastu oli mulle tulnud Tyne ja Weari päästeteenistuse ohvitser Sean, selgus, et ma ei jäägi Newcastle´isse, sõit algas hoopis Sunderlandi suunas. Mart Poomi nimi oli talle suurepäraselt teada. Seekord ei ööbi ma hotellis, vaid hoopis tuletõrje komandos, mis kandis nime Sunderland November. Suur komando aga arves 2 autot ja 10 meest, lisaks muidugi eritehnika. Õhtul tegin tiiru Sunderlandis, käisin vaatamas staadioni ja linna, nägin pubi mille reklaamlause oli – vodka and food.